Dette er en årlig undersøgelse af britiske universiteter og colleges. Deltagerne blev bedt om at bedømme spørgeskemaet på en skala fra 1 til 7. Det har ikke direkte sammenhæng med den såkaldte sproglige opgave som ses her.
I 2016 sluttede VIA UC sig til den nationale ordning for ‘Deltagelse i aktion’, der havde til formål at introducere UCLs undervisningsprogram “Vitality+Culture” til alle ungdomsskoleelever i Ungarn.
Programmet opfordrer eleverne til at gøre en aktiv indsats for deres sundhed, lykke og velvære gennem livsstilsvalg, uddannelse og velvære. Det omfatter et omfattende fysisk aktivitetsprogram, der inkluderer sport, dans og musikundervisning undervist af kvalificerede socialrådgivere. Det tilbyder også fritidsaktiviteter såsom skaktimer og ukulele-undervisning.
Fra Budapest
Vitality+Culture-programmet samler teenagestuderende fra Budapests bedste privatskoler med specialister fra National Agency for Social Affairs and Health (NADSA), som vil hjælpe dem med at udvikle sig til ansvarlige borgere.
Det nationale agentur for sociale anliggender og sundhed, National Agency for Social Affairs and Health (UCL), er det føderale organ med ansvar for at yde omfattende samfundsstøtte til mennesker i nød.
Denne organisation har etableret et landsdækkende program kaldet VIA UC, for at give folk adgang til en videregående uddannelse. I 2016 lancerede UCL VIA UC-programmet, så flere studerende kan få adgang til universitetsuddannelser i Tyskland. Tyske universiteter er reelt begyndt at acceptere studerende, der har gennemført VIA UC diplomer. Programmet er blevet afprøvet på tværs af Tyskland, og det omfatter både statsuniversiteter og private højere uddannelsesinstitutioner inden for dets anvendelsesområde.
Vi var interesserede i at se, hvordan deltagerne ville evaluere kurset med hensyn til læring, effektivitet og værdi for pengene.
Dette kursus blev afholdt på UCL Center for Social Change, hvor det også var muligt at engagere sig med forskere, forskere og borgere. Dette satte os i stand til at udforske brugen af teknologi til socialt gode – og i forlængelse heraf dens implikationer for politikudformning i et demokratisk samfund.
Kunstig intelligens
Der er en masse fordele, som brugere kan få ved at bruge kunstig intelligens, og dette kursus er beregnet til at hjælpe dem med at lære om disse.
Det virtuelle universitetscenter Helsinki blev grundlagt i 2001 af den finske regering og private virksomheder. Det har til formål at levere uddannelse af høj kvalitet til den brede offentlighed, som leveres på mange forskellige sprog gennem adskillige platforme og integrerede tjenester. VUC fokuserer på at øge læringskapaciteten gennem digitale medieteknikker, der giver eleverne en uddannelsesmæssig oplevelse af høj kvalitet. VUC fungerer også som en intern universitetsplatform for alle dets studerende, både private og offentlige, som er interesserede i efteruddannelse eller videregående uddannelse.
Det var et detaljeret online spørgeskema for folk til at evaluere et kursus, som vi tilbød i Lviv, Ukraine. Deltagerne blev spurgt om, hvor godt de nød kurset, og hvad hvis der var andre kommentarer, de kunne dele med os.
Online uddannelsesprogrammer for børn, der starter i en alder af 5 år, bliver mere og mere populære. Som vi alle ved, vil disse programmer lære vores unge mennesker at blive kompetente arbejdstagere på dette konkurrenceprægede arbejdsmarked. Hvorfor har de brug for sådan en uddannelse? Fordi nutidens samfund er stærkt konkurrencepræget, hvor konkurrencen er meget højteknologisk! Så hovedformålet med online uddannelsesprogrammer er ikke kun at give dem et forspring, men også at sætte dem i stand til at opbygge deres bløde færdigheder og sætte dem i stand til at være kompetente i deres jobstillinger.